Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jag är en upptagen kvinna :P

Hej hej..
Har haft såå mycket att göra, såå stressigt..
Men det blir bra i slutändan :)
Igår så målade vi om i sovrummet, vart jättefint & mysigt!
Mörkt, så som jag vill ha det :)
Sen ska man ha massa ljus & sånt. :)

Sen igår var vi till Skattungbyn till pappa..
Sen hem och sova :P
Idag så målar jag klart en byrå..
är jättetrött och sliten,,
har verkligen haft fullt upp varje minut dom senaste dagarna, och det känns. : /
Men ikväll ska jag till Ammie och vi ska ut..
Ska bli roligt! Vi har inte varit ut tillsammans sen kryssningen,, 26 Juni..
Så det är på tiden :)

Hoppas man träffar massa folk ikväll också, är alltid roligt att träffa gamla & nya bekanta!


Nej nu ska jag fortsätta här,,

men ha de bra :)
Puss & kram


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback