Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jaja.

Vet inte vad jag ska skriva..

Jag vet då iallafall säkert att jag saknar Anki!
En äkta vän, som jag har haft i mitt liv i nästan hela mitt liv.
Är glad att mamma & pappa flyttade isär så hon träffade Hans så jag fick en bonussyster :)
Vi har lika fjantig/sjuk humor haha, lika värderingar liksom.
Vi hör av oss till varandra, visar omtanke, jag känner mig trygg med henne i mitt liv.

Det är viktigt, för jag är en sån människa som tycker om att visa kärlek till mina nära och kära,
visa att jag älskar dom och att dom betyder mycket för mig.
Varför ska man inte visa liksom, imorgon kanske nån dött och då är det försent.
Jag behöver även kärlek tillbaka, jag behöver känna att jag betyder nåt för folk, jag behöver känna mig älskad.
Jag har liksom vuxit upp med lite för lite kärlek, och ingen trygghet.
Så nu är det superviktigt för mig att känna mig trygg med mina vänner / familj.
Därför blir jag alltid så besviken när folk bara struntar i en.
Nu menar jag ingen speciell så ni ska inte ta åt er,
men jag har alltid haft så många som bara struntat i en,,
sånt sätter sina spår, jag kan typ inte lita på nån nu heller.

Nej fy nu åskar det som fan så nu ska jag nog stänga av datorn.

Skriver mer sen.
Hej




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback