Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Just ja.

Just ja, det är ju idag min styvpappa fyller 50. Grattis grattis.
Fast han blev ju firad i lördags också.
Har funderat på vad man ska hitta på för skoj tills mamma fyller 50, hon fyller 20 december.
Lite dålig tidpunkt med tanke på alla julklappar som ska inhandlas samtidigt.
Men vi får breda ut det lite helt enkelt, köpa julklappar tidigt.
För min mamma är värd att firas!!!
Hon har verkligen inte haft det lätt i sitt liv,
och massa sjukdomar och misshandlande karlar och massa skit.
usch. Jag får ont i magen av att tänka på allt.
Hon förtjänar ju att ha det bra! När ska turen vända?
Hon är då stark, min kära mamma, har aldrig mött någon starkare människa. ♥

Hans fick bland annat en flygtur med en gyrokopter, det är en lite mindre helikopter om ni inte vet det..
och en resa till England till nån skitcool bilutställning.
Och annat..

Men vad ska man hitta på till mammsen?
Hmm *funderar*

På lördag fyller ju Ronny 25 år också. :)
Han har redan fått en present,, men ska få fler sen.
Och den 21a firar vi 4 år. :)
Och 23e fyller lillebror Lars år.
osv..
mycket som händer i slutet av Juli / början av Augusti.

Och det står inte på förräns vår älskade Hugo fyller 2 år!! 30 oktober!
Wihoo va de blir kalas då! :)
Men jag vet då vilka som ska få komma och vilka som inte ska det.
Och alla håller med mig, så det känns lugnt. :P
Efter allt skit dom snackat så tänker vi verkligen inte tåla mer nu.
Väx upp istället och inse hur saker och ting egentligen är.


Nog om det, nu ska jag snart sova.
Imorgon ska jag & Hugo nog ta en promenad till Helen & Ida :)
Ronny ska greja nån bil.

Hoppas på okej väder bara!

God natt & hej,
Puss & kram


Kommentarer
Postat av: frida

sv: jo, jag märkte det.

hihi

precis efter att jag skrivit komentaren till dig såg jag att den gick på tv 4.

snacka om att jag blev glad! :D

2009-07-14 @ 22:39:54
URL: http://busifrida.blogg.se/
Postat av: mini

Då måste du göra det :) riktig bra story där faktiskt.

Annars, allt bra :) ?

2009-07-15 @ 00:35:52
URL: http://damiini.blogg.se/
Postat av: z a n n y h ♥

sv: nja de har du väl rätt i. men det gäller inte min kropp :P jag går upp i vikt jätte lätt. äter ja typ pizza eller godis en dag så kan ja gå upp i vikt bara på de.. de är sjukt :P men skit samma;D ska ju sluta med allt gott nu =)



ha de bra! kram

2009-07-15 @ 01:49:03
URL: http://zannyh.blogg.se/
Postat av: Helen

heeeej. solen skiner sååå fint idag:)hihi-puss

2009-07-15 @ 07:39:25
URL: http://helenlindh.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback