Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag.

Hugo sov ända till 10 idag, eller han vaknade tidigare men han har varit tyst så vi vaknade inte förräns tio.
han har hittat sin lilla bil som han fick i dop present och den var tydligen spännande :)
En sån där sparbössa-bil ni vet? :)
Sen när vi gick in i hans rum så vart han jätteglad och sa " BI BI " som betyder BIL. :)
Så söt, man blir så glad varje dag!

Har lite bråttom idag, ska gå i regnet till willys, köpa blöjor och piggelin haha,
piggelin är ett måste när jag är bakis, såå gott!
Sen hem och fixa mig, sen hämtar Therese mig vid 15. :)

Jag har funderat på en sak ganska länge,
hur kan man säga till nån, att "din sambo vill inte ha eran son".?.
efter att Hugo blivit över 1 år..
Jag fattar inte.
Det är ganska elakt!
Jag vet då att det inte stämmer alls, det har jag vetat ända sen jag vart gravid.
Ronny är en jättebra pappa och älsar Hugo mer än nåt annat,
när han väl fick ut och festa efter alla nyktra månader så ville han hem till Hugo,
han tyckte inte att det var värt att va ute, han vill hellre vara hemma med Hugo :)
Han tar verkligen sitt ansvar, han leker med Hugo, dom är ute och går & gör massa saker.
Och han är då mycket bättre än vissa andra pappor (finns ju många som inte bryr sig ett skvatt om sina barn).
osv..
Så varför säger man så till någon?
För att må bättre själv?
Äh jag blir lite less på folk,,
man kan verkligen inte vara glad för andra utan man måste tydligen hacka på andra för att må bra eller nåt.
Sjukt samhälle.

Jaja, jag ska inte fundera mer på det..
Idag ska jag ha roligt!
Och jag älskar min lilla familj såå mycket!
Ingen kan splittra oss, och när vi får nästa bebis så kommer vi ha ännu ett barn att älska :)



Ha de bra allihopa, nu ska jag stressa iväg.
Vill ni nåt så finns jag på mobilen, som alltid :)

Puss


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback