Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag.

Yes..
hade en dröm inatt som var lite mysko,,
först var jag på kryssning med en människa, helt underbart var det.
Sen helt plötsligt vad jag hemma i min säng, vi har ju fönstret öppet lite, och där kom det strutsar igenom haha.
Fan va läskigt de va :P :)

Annars så var det min dag att få sovmorgon idag, vi kör varannan nu när Ronny har semester..
Har nyss ätit lite frukost.
Snart ska Hugo sova lite, så han orkar va uppe lite längre ikväll.
Vet inte hur sent det blir, om Ronny och Hugo åker hem och jag stannar kvar och partar lite,
eller om jag också ska med hem.
Eller om jag ska träffa nån kompis eller nåt.
Vi får se helt enkelt. :)

För Ronny får jag ju va ute och festa,
men jag känner mig taskig varje gång jag ska festa, även om det är högst 2 ggr / månad som jag festar.
Men jag får ångest och typ skuldkänslor.
Känner mig taskig både mot Ronny och Hugo.
Lite jobbigt, för ibland vill man ju kunna ta en paus och bara tänka på sig själv en kväll.
det behöver alla föräldrar.
Ronny är ju hemifrån nästan varje dag och behöver inte tänka på allt som rör hemmet eller Hugo,
allt ansvar är ju mitt typ..
Och efter ett tag så är det tungt, så jag måste få andas lite..

Ska iallafall bli kul att umgås med familjen idag!
Mamma, Hans, Andreas, Mattias, Jessica m.fl :)

Jaja, nu ska jag se vad min son gör för bus, han är tyst, då är det alltid nåt bus på gång :P


Kommentarer
Postat av: Marit

Ja de hade varit kul :)

Jag har hittat en väska.. Men skulle vilja ha en mörk väska, typ brun eller svart :) hittade en vit så de får bli den sålänge.. tills jag hittar en mörk :D..

Men du har mitt svenska nr. Så ring när du har lust att ses :)

Puss!

2009-07-11 @ 22:36:19
URL: http://marithansson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback