Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Måla måla :)

Oj vad jag har hunnit mycket idag :)
Skönt!

Först imorse så sov Hugo länge,, så vi fick oväntat besök som väckte oss :)
Min pappa och lillebror Lars, en trevlig överaskning måste jag säga!
Imorgon kväll ska vi dit och fira Lars som fyllde 13 den 23 Juli.

Sen gick vi till färgaffären,, köpte lite schabloner, sprayfärg m.m..
Väl hemma igen så har jag spacklat & slipat & målat lite möbler,
och sprayat lite fula ljusstakar å sånt så nu blev dom fina :)
Det är så roligt att ändra om!
Jag älskar sånt här, kanske ska utbilda mig till nåt sånt ? :p

Imorgon ska jag måla klart en byra / skrivbord grej och sen börja med väggarna i sovrummet.
Måste hinna det innan torsdag,, nästa vecka jobbar Ronny och det är inget dagis så..
På torsdag börjar mora festivalen, då ska vi ner på dagen och kika så Hugo får titta lite och kanske åka nån karusell :)
Sen ska jag ut,, kanske tors & lördag. visst var det väl så vi sa Ammie? :)
Jag har inte varit dit på flera år så i år ska jag dit.. måste festa lite nu också för sen blir det slut på det ett tag.
Det har VI bestämt ;)

Inte för att jag tycker det är så jävla roligt att va ute och festa, men nåt vill jag göra innan jag ger mig in på det där igen. Och då har man tröttnat , så då går det lite bättre :P

Äh massa dravvel,,

Nu ska jag titta på tv sen sova.
Är sååå trött.
Puss & Hej & God natt

Kommentarer
Postat av: åsa

tackar! =) är allt bra med dig? :) vi kanske ses i dimman på lördag! :P

2009-07-28 @ 22:00:04
URL: http://aerikes.blogg.se/
Postat av: DINA

haha tackar :)

2009-07-29 @ 00:19:32
URL: http://missdina.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, älskar dem :D

2009-07-29 @ 09:57:23
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo, de är bara bra.. jag ska ut med en från jobbet å hennes systrar!

2009-07-29 @ 15:16:42
Postat av: Jessica

SV: åhh vad bra! då vet jag ju! Jag ska se om vi klarar oss med dom små som jag köpte, men om det inte gör det så hör jag av mig till dig (: <3

2009-07-29 @ 18:20:45
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback