Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Onsdag

Solen skiner! Man blir verkligen piggare av att vakna upp och se solen skina :)
Idag ska vi ta en promenad till Färnäs och hälsa på Helen & Ida :)
Hugo sov ju inget på dagen igår, och då somnade han lätt vid 19 och sov till 09 imorse.
Så nu ska vi nog försöka avvänja han med att sova på dagen,,
ibland kan han ligga från 12-15 och typ leka och halvsova, och sen somna helt och sova nån timme.
Men då är han pigg hela kvällen sen och allt blir fel i rutinerna.
Han är ju ändå snart 2 år så han kanske inte behöver sova lunch varje dag.
Det märks väl hur det går, igår gick de bra iaf.

nu ska jag sminka mig lite, sen ska Hugo få lunch, men han äter knappt nåt heller,,
han är inte stor i maten direkt. : /
Men det kanske är en period.

Hej.

Kommentarer
Postat av: niloo

heej!

SV: jo det blev bärrte!

en fråga hur fuck du adressen till min blogg!½<3<3

fin blogg

2009-07-15 @ 13:31:32
URL: http://ciircus.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack :D

Det är jätteskönt, men nu har det växt och jag tycker det ser ut som "hej kom och hjälp mig, men ingen dök upp".. ;-P Det känns då så. Man måste ju tyvärr hålla efter.. Men tack för att du tycker jag passar i det :) Jag vill ha kortare, men jag skulle se sjuk ut i det tror jag... har för hög panna bland annat.



Kram :-))

2009-07-15 @ 15:00:31
URL: http://bloggtjej.blogg.se/
Postat av: FINA - UTBILDAD MAKE UP ARTIST

Hej på dig! =) Ja, han är jättesöt hihi :) Nej, men nu har jag börjat blogga igen efter en liten paus! hoppas du mår bra =) kram kram

2009-07-15 @ 19:38:15
URL: http://hellofina.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback