Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ooh :)

Helloo :)
Har haft  fullt upp idag!
Men nu när jag loggade in hade jag hela 8 kommentarer, fan va skoj :)
Hihi :)

Syrran sov ju över här inatt, igår var allt lite sådär perfekt, det var skönt att ha lillasyster här :)
Fast hon är inte så liten längre, 18 år.. men hon kommer alltid vara min lillasyster, och det är ju både positivt och negativt hehe,, jag har lite svårt att inse att hon snart blir vuxen, att hon klarar av vissa saker själv osv..
Det blir väl så, hon är ju min enda syster också, så jag är nog lite överbeskyddande.
Men hon är ändå en av mina absolut bästa vänner och kommer nog alltid vara det, det är väl så det ska va?! :D

 Syrran & Hugo, typ förra hösten.

 :) Världens bästa gudmor åt Hugo!

Sen kom Helen & Ida hit! :)
Det var jättekul! Ida & Hugo lekte massor, dom går väldigt bra ihop dom två,
leker och skojjar :)
Så söta, man blir så glad av att bara titta på dom.

 :)

Lägger ut bilder från dagen lite senare.
Nu ska jag hämta lite vatten, iskallt vatten är muuums!

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback