Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sad.

Vi har tittat på Michael Jackson´s minnesgrej hela kvällen,,
eftersom jag inte har haft han som min "idol" eller så, så har jag inte brytt mig så mycket om att han har dött,,
när jag fick reda på att han hade dött tänkte jag att " jaha jag trodde redan han var död" .
Vilken koll man har, jag har fullt upp med mitt eget liv så jag har ingen koll alls på vad andra gör :P

men fan vad jag tycker synd om hans familj, och hans barn!
Hans dotter sa att hon älskade han å så,, åh va sorgligt.
Stackars små barn.
Sen jag fick barn själv har jag blivit jättefjollig när det gäller barn,
jag gråter för minsta lilla..
men så blir det väl när man inser hur kärleken är mellan förälder-barn.
Det underbaraste som finns :)

Ska kika om det är nåt mer på tv, annars ska jag nog sova om en stund,,
Puss & hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback