Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tadaa.

Jag höll på å få spunk här hemma ..
så vi åt lite mat sen tog vi en promenad på 2 timmar.
SKÖNT.
Jag blir galen om jag bara ska sitta inne en hel dag, det kryper i kroppen på mig,
måste göra nånting.

Har köpt lite färg idag också, så nån dag när jag har tid så sjka jag måla om lite möbler,, byråer & sånt. :)
Behöver ändra lite här hemma.
Vi har ju flyttat varje oktober i 2 år i rad men nu i år blir det inget sånt så jag känner att jag behöver lite
ändring, så istället för att flytta så får jag göra nåt annat.
Jag är liksom aldrig nöjd länge..
när jag var liten så möblerade jag om i mitt rum varje vecka,,
och jag vill flytta till nya lägenheter hela tiden.
Jag är nog lik mormor & morfar, dom flyttar hela tiden, ibland varje år hehe.
Men nu tror jag dom börjar leta nånstans där dom kan slå sig ner. dom blir ju faktiskt äldre och orkar inte lika mycket.
Men jag orkar! :)
Hihi , men ingen flytt planerad än så länge.
Och om jag ska flytta igen så vill jag helst att det blir mot Stockholmshållet.
Vet inte varför, men jag dras till Sthlm som fan. ;)
Eller iaf utanför Mora.
Måste ju bo nån annanstans i sitt liv också haha.

På fredag när vi får lite mer pengar ska jag köpa färg till sovrummet.
Ska bli roligt att ändra om lite :)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback