Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

todiloo.

Har inte haft nån lust att dela med mig av mina känslor just nu.
Ingen som behöver veta nåt heller.

Har iaf kommit på hur jag ska göra i framtiden, om allt går som det ska så kommer jag inte bo i Mora om nåt år.
Hoppet gör att jag orkar leva en stund till :P
Varför må bo kvar här och må dåligt när jag kan bo nån annanstans och må bra?.
Det är ju bara jag som kan välja hur mitt liv ska vara, lika bra att ta tag i det nu än att må dåligt i flera år och sen ångra sig att man har levt så när man hade kunna haft det annorlunda.
Man lever bara en gång.

Igår hade jag fullt upp iaf,, handlade lite med mamma, köpte en ny pool åt Hugo :)
Idag ska jag till Ammie, tur att jag har henne alltså. :)
Imorgon ska jag dit igen på en grej, ska bli roligt att se :)


Idag är sista dagen Ronny jobbar också, sen har han semester i 4 veckor.
Ska bli skönt, då kan jag få lite hjälp här hemma och få lite avlastning.

Nu ska jag & min älskade son äta frukost :)
Puss & Hej

Kommentarer
Postat av: maria larsson

Hej där! Inne o smygläser som vanligt men nu måste jag bara kommentera lite. För det första så är din son huuur söt som hellst. Så mysig då jag såg er på stan.



Lite alvarligare då, jag känner så igen mig i allt du skriver i hur du mår o om att bo i hålan Mora, om alla "vänner" som man tror sig ha osv. Kan ju inte gärna ge dig råd men jag kan definitivt förstå dig!



Hoppas du mår bättre snart!



Kram

2009-07-03 @ 12:14:39

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback