Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tråkigt.

God morgon, såg precis på nyheterna och vädret,
här i mora / dalarna skulle det vara molnligt idag,
imorgon ösregn, dom varnade för att det skulle regna jättemycket.
På Fredag skulle det klarna upp, men såklart så skulle det regna mer i Mora. :P

Hoppas det blir lite fint tills på Lördag, så kanske man sitter ute hos mamma & Hans.
Är trevligare att sitta ute i finvädret och äta god middag och dricka gott :)

Idag vaknade Hugo 6.30,, vet inte varför han har blivit så morgonpigg,
förr sov han till 8-9.. men sen ett tag tillbaka har han vaknat 6-7.
Jaja, det är bara att stå ut och man får väl se det lite positivt,
då får vi ju nån timme mer att leka & mysa :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

NÄR MINA BARN VA SMÅ VAKNA DE JÄTTETIDIGT,DÅ TÄNKTE JAG NÄR DE BLIR STORA SKA JAG SOOOOOVA.INTE FASEN KAN JA SOVA .NU LÄNGTAR JAG TILLBAKS TILL DEN UNDERBARA TIDEN, NÄR DE VAR SMÅ O MAMMA VAR BARA SÅ BÄST.KRAM PÅ DIG GITTAN I SMÅLAND.

2009-07-08 @ 09:38:58

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback