Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Dagen idag..

.. var lite konstig, men fan va jag garva.
Mamma skulle ju passa Hugo medans jag var på möte, eftersom han är sjuk och inte är på dagis.
Så hon skulle skjutsa mig, men hennes jävla bil är så störd och krånglar hela tiden,
så den bara slutade fungera precis vid noretbron, fan vad pinsamt haha.
Och mitt i det hela hade det hänt en olycka framför oss så det var världens kö, och där stod vi mitt i alltihopa och försökte få igång skrutt-bilen. :P

Som tur var så kom min älskade bror Mattias och drog oss till OKQ8..
Jag kunde inte göra annat än att garva åt situationen, och mamma satt och svor åt sin jävla bil som aldrig vill fungera som hon vill :P
Jag kom 20 min för sent till mötet, men det gjorde inget, som tur var.
Det gick bra, nu har jag fått lite mer koll på vissa grejer.
Väldigt snäll tant de där :)

Dom fick iaf igång bilen sen, så vi hämtade syrran i skolan, åkte till McDonalds och köpte cheeseburgare,,
in på maxi och handla lite.. tog ut Mattias födelsedagspresent, mjukisbyxor för 700 spänn,
hur kan man köpa så dyra? :P Tur att jag bara behövde betala lite över hälften ;P
Men han fyllde ju bara 20 en gång och han ville ha dom så då fick han dom.

Nu ska jag nog gå och sova,, kommer väl vakna ca 10 gånger inatt som vanligt..
jag vill sova en hel natt utan att  bli störd, fasen va skönt det hade varit.
Godnatt, Puss.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback