Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Darling :)

I Juli händer det lite roliga saker :)
Ronny har semester, då får vi spendera mer tid tillsammans.
Den 18 Juli fyller Ronny 25 år.
Sen den 21 Juli firar vi 4 år tillsammans! :)

4 år utan ett enda avbrott.
Eller jo, när han satt i fängelse en månad så hade vi inget val än att vara ifrån varandra,
men vi pratade i telefon med varandra säkert 5 gånger / dag hela månaden. :)
Måste även tillägga att det var en av dom jobbigaste perioderna i mitt liv,
usch vilken saknad jag hade efter min älskling.

Jag skulle nog aldrig kunna göra slut, bli ihop, göra slut, bli ihop, som vissa andra gör,
jag skulle nog tappa förtroendet för min partner första gången man gör slut och så skulle jag nog inte klara av att ha det.
Vi har haft det väldigt bra, men också ganska jobbigt.
Men det viktigaste är ju att man kan prata om det med varandra, man måste ventilera.
Vi bråkar inte ens, har nog aldrig haft ett sånt där stort bråk där man skriker till varandra ens :P
Vilket jag tycker är jätteskönt att vi inte har haft :)
Idag är vi ju bästa vänner, kan prata om allt, skrattar, har lika störd humor,
vi har ganska olika intressen, men ibland så är det ju motsatserna som dras mot varandra ;)


Sommaren 2006,, i Malung,, haha jag med för mycket brun-utan-sol i fejjan och Ronny med en hemsk, långhårig frisyr :P


Haha åh va kul det var där :P
Snygga brillor utan glas i :P
Vi var till Idre med Erika & Mange..
Också 2006.


Kassa bilder, men då hade jag min 2,0 megapixels mobil och
vi var fulla :P

 
2006





Men nu undrar jag, vad kan man ge i present på vår 4-års dag??
Eftersom han fyller år strax innan så blir det ju lite extra svårt,
jag vet redan vad han ska få i present..

Puss & love

Kommentarer
Postat av: marlene

jag å andreas har iallafall kommit närmare varandra sen jag gjorde slut, låter konstigt men det e som han sa själv att han började äntligen fatta att jag menade allvar med saker å ting å att jag mår skit över vissa saker han gör å inte gör. så åt oss har det blivit bättre å jag hoppas det fortsätter så iallafall. men alla e vi olika å tur e väl det för hur skulle det annars vara???:P puss

2009-06-11 @ 07:41:49
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback