Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Ja vad ska man skriva..
sitter och tittar på tv, ska väl snart försöka sova..
såg på supersize vs. superskinny,,
ja ibland så ligger man då i lä kan jag säga :)
Ibland så är det bra att se såna program, för då har man någon att jämföra med och då
ändrar man syn på sig själv, tror jag.
+ att man blir lite mer peppad att gå ner :)

Imorgon ska jag ner till polisstationen och fixa pass, så jag kan åka på kryssning i slutet av Juni :)
Åh jag längtar, har inte varit på kryssning på flera år så det ska bli kul :)
Kommer sakna Hugo MASSOR, är så sällan man är ifrån han 3 dagar.
Men jag kan behöva komma hemifrån lite,, är typ aldrig utanför Mora haha.
Och Ronny är världens bästa pappa åt Hugo så dom kommer ha det så mysigt utan mig ;)

Hoppas på lite sol imorgon också, så jag kan tvätta och hänga ut det,,
annars tar det sån tid innan det torkar. :P
Jag är ivrig som alltid, orkar inte vänta på nånting :P
Allt ska ske snabbt i min värld :P

Ha de bra allihopa,, hörs imorrn.
Puss


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback