Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Måndag idag.
Är såå trött,,
varmvattnet är avstängt tills kl 21 ikväll,, jävla fjärrvärme skit dom håller på med här uppe i noret..
ligger massa rör överallt och på dagis är det inte så säkert längre.
Är livrädd när jag lämnat Hugo att han ska ramla ner i ett hål, det är bara lite skyddsnät men han kan ju krypa under hur lätt som helst. :P

Den här veckan är det lite fullt upp,, bara jag piggnat till lite ska jag dammsuga och greja lite.
Imorgon ska jag träffa Emma A, ska bli kul, har inte träffats på väldigt länge.
Onsdag fyller Sandra år, hoppas vi kan ses snart!
Torsdag åker vi till Falun till sjukhuset med Hugo, sen hälsa på mormor & morfar.
Fredag ner på stan och kanske shoppa lite med Ammie :)
Sen Lördag, wihoo va kul! Då jävlar ska jag ha kul!
Svärmor skulle hälsa på nån dag också, och hon kanske ville ha Hugo över natten.
Får försöka klämma in det nånstans.

Dagarna går så fort, förr tyckte jag dagarna gick jättesakta, men nu rullar allt på rätt snabbt..
kanske beror på att man nästan alltid har nåt att göra,, och att jag har en busig Hugo som ska ha uppmärksamhet. :)
Snart sitter jag väl här och är 30 haha. Nej då :P 7 långa år kvar tills dess :P

Igår satt jag och funderade på vad jag har gjort dom senaste 5 åren,,
festat som en tok, flyttade till klockarhagen, festat ännu mer..
har inte så många minnen från den tiden hehe,, bara på kort :P
sen vart jag gravid och livet vart värt att leva. :)
sen har vi flyttat varje oktober i 2 år i rad.. men i år har vi ingen flytt planerad än så länge :P
Eftersom Ronny fick fast jobb så har planerna på att flytta ifrån Mora ändrats.
Men jag är fast besluten om att jag SKA flytta nånstans nån gång,
jag vägrar sitta här när jag är 60 och har bott i lilla fjuttMora hela livet.

Nej nu ska jag nog gå och blunda lite,,
Ronny får passa Hugo så länge..
han jobbar kväll mån,tis,ons sen ledig.

Puss & hej


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback