Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredag.

Har varit på stan hela dagen idag.
Jag & Ammie tittade på massa fint :)
Köpte lite smått och gott :)
Åh vad vi längtar! Imorgon sitter vi där på båten och dricker en god drink :)
Och bara tar det lugnt, slappnar av..
ska faktiskt bli skönt att inte ha nåt ansvar att ha eftersom Hugo är hemma och jag är där.
Hugo har det bra med sin pappa, och jag kan ju inte göra nåt när jag är i ett annat land.
Men jag kommer sakna lille Hugo, jag är van att vakna upp och ha Hugo hemma och kunna pussa på han.

Jaja, nu ska jag stressa vidare.
Färga håret, laga mat,,
packa, har inte packat nånting än.
Vi åker 8 imorgon, jag kommer knappt få se Hugo imorgon heller. : /
Men men.
Jag kommer inte blogga på några dagar, jag vet inte hur man bloggar via mobilen heller hehe :P
Men alla ni där ute får ha det så bra!!
Jag skriver så fort jag kan & orkar efter vi kommit hem.

Var rädda om varandra, visa omtanke, man vet aldrig när det är för sent!

Älskar min familj & mina vänner!
Puss & Hej

Kommentarer
Postat av: Marit

Ja jag fick en vecka :P.. Alltid något :) Måste ju ha nån dag i båten nudå :P

ja jag är faktiskt nöjd med allt :)

hur äre med dej då? Kram

2009-06-27 @ 20:06:33
URL: http://marithansson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback