Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Gnäll.

Åh jag kunde inte somna inatt,, så jag har typ inte sovit nåt..
sen kl 6 imorse så hade jag äntligen somnat, men då vaknar jag av att en geting har tagit sig in genom fönstret som är liite öppet.. och katterna är tokiga i allt som flyger :P Så Tic ville jaga den såklart,,
så jag fick lov att väcka Ronny så han fick hjälpa mig att få ut getingen medans jag höll borta katterna,,
å så vart han sur bara för att jag väckte han :P
Men vad skulle jag göra då? är ju inte bra om katterna får tag i getingen och den sticker dom i munnen.
(Och jag är livrädd för getingar haha.)

Men men vi fick ut den, och jag lade mig igen, men då var det fan ingen ide att försöka somna om,, skulle upp 8..
man blir bara tröttare om man försöker..
så jag gick upp och tog en dusch,..
nu har jag då tid att fixa allt som ska fixas innan vi åker. :P
Man ska väl försöka se det positiva i allt, eller hur ? :P

Och nu kommer jag va dötrött hela dagen,,
och jag är på lite halvdåligt humör..
och kaffe blir jag inte ett dugg piggare av heller, får bara ont i magen och ännu mer magkatarr..

Och så brukar jag jämt få finnar innan jag ska få mens,
och nu, har jag såklart fått 4 st jävlar i ansiktet, var längesen jag hade så många,
usch jag hatar finnar.
Såå typiskt att man ska få det när man ska iväg på nåt,
så man får lov att känna sig som ett freak..
dom lär ju inte försvinna tills på lördag antar jag..
Och skulle inte förvåna mig om jag får mens precis när vi ska åka :P
Jag får ju sån jäävla mensvärk.. då ska man stå ut med det också..
Åh..

Jaja,, fick lov att gnälla av mig lite.

Föresten så har Hugo 7 veckors semester från dagis nu.
Nästa vecka tyckte dom att han skulle gå 7.45-11.45, men det känns lite onödigt..
Hugo sover ju oftast till 8, och då ska jag väcka han och dra upp han och det känns lite onödigt
med tanke på att jag inte har nåt speciellt planerat.

Ronny jobbar nästa vecka sen har han semester i 4 veckor! :) Lovely.
Då kommer jag också få lite semester,, lite avlastning med allt,,
man blir ju något trött på att alltid ska ha koll på pengar, allt som ska handlas, mat varje dag,
tvätt, städning, alla tider som ska passas, osv..


Nej nu ska vi äta lite frukost.
Hörs kanske ikväll, eller imorgon.
Ha en bra dag!!


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback