Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hehe.

Imorse fick jag ett sms av polisen.
Jag tänkte " jaha vad nu då? "
Men sen kom jag på att " aha det kanske är passet :P "
Och ja det var det,, det är klart och finns att hämta på polisstationen.
Det gick fort, fixade det i Fredags.

Hugo är på dagis, han var lite småblyg när Lena skulle ta han, men det gick bra ändå.
Dom skulle ut och gå idag. :)
Ja det är faktiskt SOOL ute!!
Man blir gladare på en gång :)

Ska passa på att rensa ur en kartong som står här hemma medans Hugo inte är här och ska hjälpa till :P
Sen får vi se om jag ska ta en sväng till Ammie eller hur det blir. :)
Ammie, jag hör av mig iaf :)
Love you vännen, är så glad att vi har fått så bra kontakt
och jag har fått den där känslan av trygghet igen som jag har letat efter i nåt år,
att veta att jag har en vän där som jag alltid kan prata med, och som har haft
ungefär samma problem som mig, och vi förstår varandra på nåt sätt.


Jag älskar såklart alla mina vänner!!!
Så det får ni inte missta er om :)

Nu har jag en kelig misse i knät, så jag ska gosa lite med han sen rensa kartong med skrot :P
Puss & hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback