Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Home at last.

Åh vilken dag.
Men allt har gått bra.
Som jag anade, så var det väldigt svårt att kunna titta i Hugos ögon, han har ju inte tålamod för sånt..
och läkaren var bara flummig,,haha.
Han fick pupillvidgande droppar och det sved och han var jättegnällig..
Men av det dom kunde se så var det inga tydliga fel, om vi märker av att han blir konstig eller gnällig och verkar se konstigt så ska vi höra av oss, annars är det ingen mer koll förräns 4-års kontrollen på BVC.

Har tagit massa bilder men är alldeles för trött för att orka lägga in dom nu.
Vi har äntligen köpt en fläkt att ha i sovrummet så nu hoppas jag att jag sover som en prinsessa inatt :)
Nu ska jag fylla på mobilen, sen tror jag fan att jag ska sova.. behöver en ordentlig natts-sömn.

Hej.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback