Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Im home!

Kom hem vid 20 tiden idag.
Åh va kul vi har haft!!
Jag ville verkligen inte hem, fan man blir bara deprimerad här i Mora.
Har saknat Hugo så otroligt mycket, i Lördags när vi kom fram så tog det många timmar innan jag kunde slappna av lite,, jag & Ammie svepte massa groggar sen var det såå skoj :D
Haha.
Blev jagade av nå läskiga Estlandsmänniskor också :P
Helt tokigt.

I Estland var det varmt men ingen sol alls,,
och när vi åkte därifrån blåste det som fan.
Idag när vi kom in till Stockholm igen så var det jättevarmt,
bussen från hamnen in till centralen var kokhet, fullt med människor och såklart ingen AC.
Det fanns ingen AC på tågen hem heller,,
ja vi åkte tåg, mycket bekvämare och går mycket fortare än att åka buss.
Men vi fick vänta i Sthlm i några timmar idag, men det var trevligt ändå :)

Åh Ammie, vi måste planera in nåt sånt snart igen, annars kommer jag dö här på detta ruttna place.

Har tagit massa massa bilder, lägger in några när jag orkar.

Hugo är hos Carola, hon ville ha han idag tills imorgon.
Så jag ska vila mig lite, ta sovmorgon imorgon.
Har ju inte sovit så värst många timmar denna helgen,,
och nätterna innan kunde jag ju inte sova, 3 timmar/natt typ..

Jaja..
Hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback