Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jaaa..

Hugo sov hela natten, eller han vaknade vid 5 men somnade om på två minuter igen, så skönt.
Det lönar sig att inte hålla på att ta upp han hela tiden. :)
Men vi vaknade upp till ett jäkla ösregn,, tråk.
Känner för sol idag, men det är ändå skönt för idag måste vi torka lite golv och sånt :P

Ammie kom med ett skitskoj förslag igår, att vi ska åka till Tallinn snart,
tänk vilken vän jag har hittat alltså, så snäll, vi kan prata om allt, allt känns sådär bra,
jag behöver inte låtsas, jag kan vara mig själv och jag duger ändå. :P
Tror fanimej att jag har hittat en bästis :)
Synd att vi inte blev så pass bra vänner tidigare, så att jag inte hade behövt slösa energi på vissa andra.
Är så trött på människor som bara tänker på sig själva, det finns faktiskt människor bortom er och dom har också känslor.
Jag är inte en sån där som vill ha 20 vänner, vänner som man har lite sådär lagom kontakt med,
utan jag vill hellre ha några få, nära vänner. Så har jag alltid varit och jag trivs med det.


Igår fick vi reda på att Ronny får fast anställning den 6 Juli, fan vad skönt, att slippa gå och oroa sig över hur allt kommer vara om nån månad.. utan nu kan vi känna oss mer säkra på allt.
Allt kommer lösa sig, och jag ska få lite hjälp med vissa saker och sen så kommer jag klara mer också :)
Underbart.
Underbara liv. :)


Ska lägga ut en video sen, jag vet att jag har sagt så många gånger men jag har aldrig orkat haha :P

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Ammie

naaaw gumman, va sööt du är!

vi föralltid <3

Puss.. Älskar dig

2009-06-11 @ 10:44:29
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: marlene

sv: ja jag vet det gummsan=) vad skönt att ronny får fast=) glad jag blir för eran skull=) puss

2009-06-11 @ 10:46:46
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback