Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mysmisse


Jag kallar han Missen, funderar på om han får heta så haha :P
Han är så go, imorse kom han och skulle kela, han är så liten så han kan liksom sätta sig mitt i mitt ansikte, haha,
och kelar jag inte så biter han mig :P
Nu är alla 3 sams iaf, dom busar och sover bredvid varandra ibland. :)


En sur Hugo :P
I förrgår..


En trött & sliten mamma :P
Undrar om det sitter en katt där bak, lysande ögon :P



Han brukar ligga bredvid mina ben och sova på kvällen :)
Ser ni märkena på soffan? Jag är glad att vi inte köpte en dyr soffa haha,
katterna springer, dom klöser, Hugo har spytt i den osv..
Billig soffa som är lätt att torka av, perfekt när man har småbarn och katter :P


Haha kolla vad Hugo gjorde igår, tokis..
han lade sig där och hade huvudet i hålet,, det är ett rör som katterna ska leka med :P


:P
Barn är roliga, dom får så konstiga idéer :P


Busunge :P


Kommentarer
Postat av: Helen

Söta missen:) Å söta du å hugo:) alla på samma gång;)hhi.Puss

2009-06-12 @ 22:07:12
URL: http://helenlindh.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback