Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Oh no.

Nu har jag varit på sjukhuset,, jag har tydligen feber och fortfarande luftrörskatarr..
så fick ännu fler hostmediciner, värktabletter och sånt.

Åh vad trött jag är på sjukdomar, hela det här året har hittills bestått av dom :P
Och nu när jag kom hem så kollade jag febern på Hugo, han har 39,5.
Det är ganska mycket för i normala fall har han 36, 2 typ.
Ronny jobbade i morse men kom hem vid 13,, så Hugo var hemma medans jag var til sjukhuset.
Hugo hade setat still i soffan hela tiden, och då mår han inte bra kan jag säga :P
inte ofta han sitter still i flera timmar. Och han har spytt flera gånger..


Nu sitter han på golvet och tittar på filmen "i drömmarnas värld"..
Hans favorit, han vart lite gladare :)


Men om nu inte jag råkar ut för magsjuka så ska jag imorgon dricka och roa mig lite.
Fan va skoj :)
Får dricka lite alkohol så bakterierna dör :P

Nej nu ska jag se om min lille son vill ha lite vatten.
Puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

hoppas du haft en bra dag! :)

2009-06-05 @ 16:14:27
URL: http://sofieomnell.blogg.se/
Postat av: frida

nej fy vad tråkigt att ni är sjuka :( hoppas ni snart mår bättre

2009-06-05 @ 20:36:18
URL: http://frudernmar.se
Postat av: I våran lilla vrå

STORT tack för din kommentar hos mig igår... tack för att du grattade mig! Hoppas ni får en bra dag idag!



Kom ihåg att man inte är dålig bara för att man inte klarat av skolan, du har säkert mycket annat som är bra med dig och som man inte behöver gå i skolan för att bevisa!

2009-06-06 @ 10:02:01
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback