Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Urk.

Fy fan,, vilket regnväder!!
Imorse trodde jag taket skulle rasa in haha, det regnade så hårt så det lät så högt :P
Och idag är det midsommarfirande här på rödmyren,, kul å vara där i regnet,, nej.
Det skulle regna hela dagen, så jag ska nog inte dit :P
Emma kommer imorgon, dom skulle fira hennes moster som också bor i Mora idag. tror jag det var? :)

Fick förfrågan om jag skulle följa till Lekkompaniet idag, men jag avstår nog,,
jobbigt att gå i detta väder och komma fram och va genomblöt.

Sitter och tittar på en snutt av Postkodlotteriet,,
vi är ju med där,, tänk om dom skulle komma hit när man ser ut som värst och har som stökigast och säger att man har vunnit pengar, haha gud va blandade känslor det hade varit :P
Man kan ju hoppas iaf att vi vinner något nån gång :)
Min bror vann 20 000 där för nåt år sen. :)
Så man vet aldrig.


Har dammsugit nästan hela lägenheten nu iaf, Hugo sover så nu ska jag passa på att torka golven,
det är omöjligt att göra det när Hugo är med, han ska bara leka med vattnet & moppen, och så halkar han så lätt om det är blött på golven. Inte bra. :P
Sen göra rent toaletten,,
sen nåt mer säkert.
Då har jag iaf städat endel idag, så slipper jag tänka på det på några dagar :)


Kommentarer
Postat av: Mmmaja

okej, jo det går bra. gick på KBT till januari i år och har gett mig fan på att eliminera allt som har med social fobi att göra. det tar tid men det är mycket bättre nu än det varit iaf så det är skönt. :)

2009-06-13 @ 16:02:28
URL: http://pappabiff.blogg.se/
Postat av: mammagladh

Midsommarfirande, det var tidigt!



http://mammagladh.blogg.se

2009-06-13 @ 17:50:52
URL: http://www.babymind.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback