Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

zzZzZ

Åh idag är jag trött..
Hugo vaknade 7.40 imorse, vilket är lite ovant för mig eftersom han sovit till 9-9.30 ett tag..
Men det är ändå bra, för han sov hela natten inatt,,
bra om man får igång rutinerna igen eftersom han ska till dagis nästa vecka.
Han kommer bli trött tidigare idag, så han får nog sova runt 11, så han hinner sova en stund innan vi ska ner på mora.. mamma skjutsar efter att hon varit på sjukhuset..
lika bra att få det gjort så passet hinner bli klart.
Sen måste jag handla lite mat & in på apoteket och handla lite grejer.
Fredag idag också, men det känns inte så,, Ronny måste ju jobba både imorgon och på söndag..
sen hela nästa vecka 7-16 , SEN är han ledig den helgen.
Och då är det midsommar också, men midsommar är typ alltid tråkig så då blir det lugnt iaf. :)

Jaja, jag ska gå och blåsa håret så jag kan platta det så man ser någorlunda okej ut på passfotot :P

Kommentarer
Postat av: Mmmaja

har du? ja, inte är det roligt inte. hur går det för dig då? :) be strong! :D

2009-06-12 @ 14:54:49
URL: http://pappabiff.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback