Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Aj aj.

Är ju skola idag, men jag pallar inte att va där idag..
Ursäkta om det blir ett personligt inlägg, ni behöver inte läsa om ni inte vill. :P

Fick mens igår, och sen jag fick barn har jag fått sån jävla mensvärk,
sist jag hade så ont var när jag var typ 15, då fick jag p-piller som hjälpte..
Men jag vet inte hur jag ska göra nu :P
Det känns som knivar som sticks upp mot livmodern osv.., så det är nästan omöjligt att sitta ner dom första 2-3 dagarna.
Men det kanske beror på spiralen?
Jag vet inte, kanske borde gå till gyn och kolla läget..
Jag blöder inte så värst mycket iaf vilket är jätteskönt,
men det är smärtan som är så jobbig.
Alvedon, panodil m.m. fungerar inte..

Så det jag undrar är om NÅN AV ER KVINNOR SOM LÄSER HAR NÅT BRA TIPS PÅ VAD MAN
KAN GÖRA MOT EN FÖRJÄVLIG MENSVÄRK??

Tacksam för svar.


Kommentarer
Postat av: Ammie

jag brukar värma en sån där riskudde vettu :p en sån där som man värmer i micron, sen lägger jag den på magen.. de e såååååååå skönt!! testa det =)



Kraam

2009-03-26 @ 14:27:32
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: Jessica

usch fy vad hemskt.. kan man typ inte ringa till lasarettet och prata mednågon där? Så att det inte är nå allvarligt tänkte jag..):

2009-03-26 @ 15:41:00
URL: http://jessansegna.blogg.se/
Postat av: Idalee

Jag har en pstav i armen och har inte känt av mensvärk sen jag satte inte den.. som ääär.. få se nu.. snart 2 år sen. Funkar pööörfäkt!

2009-03-26 @ 19:10:24
URL: http://gullgull.blogg.se/
Postat av: malin

röra på sig,motionera brukar funka kanon.då ökar blodcirkulationen och gör att smärtan försvinner. Fotbad är effektivt,ett vanligt bad likaså.

värme brukar vara det bästa.

sen om inget alls hjälper finns det ngt som heter "tens"..,ser ut som en sån där magtränare man har som ger stötar? finns på lasarettet. den ska tydligen vara effektiv och behöver oftast bara användas en gång och det i 30 sekunder :)

många har sluppit värken sen efter det.

2009-03-26 @ 20:57:01
URL: http://pittkvist.bloggagratis.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback