Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Dagen

Dagen har varit bra =)
Har faktiskt blivit lite förvånad, är så många fler än vad jag hade räknat med som sagt grattis ; )
Och det är ju alltid kul, att folk lägger energi på mig liksom haha :)

Mamma, Hans & Syskon var hit, fick en ljusstake, en söt porslinsvovve, presentkort på SPA m.m. :D
Syrran är här nu och ska sova här inatt, tråkigt att sitta ensam hela kvällen eftersom Ronny jobbar.

Jag trodde ju att han skulle va hemma med vård av sjukt barn hela dagen, men nej..
blir lite irriterad,, jag kan inte alltid va hemma när Hugo är sjuk, vi är faktiskt 2 st som är föräldrar..

Och så här om dagen sa dom på hans jobb att han hade fått fast jobb, nu helt plöstligt kanske han får sluta vid semestern, alltså i juni eller va de är..
och då får han obetald semester.. och vi får inte ett öre i Juli.
Jag får ju inga pengar, och jag lär väl inte lyckas få nåt sommarjobb.
Om Ronny får gå så kommer han ju inte få nåt nytt jobb på en gång, och dagis brukar inte ha öppet under semestern heller så allt kommer krasha.

MEN jag hoppas hoppas det löser sig!!!
Vi får leva på nada nu och spara alla tusenlappar.

Jaja, tjingeling

Kommentarer
Postat av: marlene

han brukar alltid sova i sin säng men nu när han har vart sjuk har han först somnat i sin säng å sen senare på natten kommit till våran eftersom han vakknar hela tiden... puss

2009-03-13 @ 07:29:16
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback