Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Den rätta för Rosing

Jag har ju följt Den rätta för Rosing när det har gått på tv..
Jag måste säga att jag inte gillar detta :P
Ja visst, jag ska inte lägga mig i hennes liv men jag tror inte det spelar nån roll vad jag tycker eller inte :P

Hon valde ju Hugo som Den rätta för henne,,
Hugo är 19 år gammal,,


Den andra killen som var i "finalen" var
Egill  22 (?) år ,,


Båda var väl liite för unga? Med tanke på att Lindas barn inte är så små så kanske det hade varit konstigt
för den äldsta att va typ 15-16 och ha en låtsaspappa som är 19 , eller 22.
Eller vad tror ni?

Läste nånstans iallafall att det inte blev nåt mer mellan Linda och Hugo.
Jag tror faktiskt inte han var redo för att kliva in i hennes liv och ta allt ansvar som det innebär,
är man 19 så är man faktiskt inte vuxen än( i många fall..)
Det är skillnad om man liksom fått lov att bli vuxen i förtid om man fått barn själv eller så,
men att kliva in i en annans liv är nog svårt.

Shit the same,
vem tycker ni skulle varit Den rätte för Rosing?
Jag tycker nog Johan, han var då hetast enligt mig hehe.
(nu menar inte jag att det är utseendet man ska gå efter :P , men jag känner ju inte han så jag får gå efter utseendet haha)


Kommentarer
Postat av: Elena

Köper du kläder via internet eller irl? =)

2009-04-01 @ 07:17:49
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback