Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Såg att idol ska börja igen,, suck. Har aldrig gillat det.
Alla program har gjorts så många säsonger nu, vissa borde faktiskt ha slutat för ett tag sen, det blir liksom "för mycket".

Jaja,, har handlat lite nu, så nu har vi lite blöjor, välling, och annan mat.
Just nu äter Hugo, jag & Ronny ska äta tacos senare i lugn och ro när Hugo sover :)
Mamma köpte lite öl åt mig hehe, men idag är jag inte festsugen..
så vem vet, imorrn kanske nån hör av sig och vill parta lite :)

Ronny & Hugo ska åka med farfar Stefan på fisketävling imorrn, det kan nog bli kul för dom att umgås alla 3 :)
Då ska jag passa på att rensa lite papper å sånt här hemma, det går ju inte att göra när Hugo är vaken.

Nej nu måste jag fixa en grej,, hej.

Kommentarer
Postat av: marlene

hej sötnos, haft fullt upp så jag har fan inte tid å sitta här, jag tycker som du, man lämnar inte bort barnen på en gång... sen tar folk åt sig å ska kasta skit som inte ens stämmer.... så är det när man trycker på den ömma punkten. ingen är väl en perfekt förälder men man gör väl så gott man kan:D love u baby=)

2009-03-21 @ 08:58:35
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback