Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Gardin fix :)

Eftermiddagen spenderades på så sätt att vi gick till willys, sen hem & gjorde mat & diskade..
Sen bytte jag gardiner i köket, fönstrerna är lite konstiga så jag har inga bra gardiner dit, men
jag gjorde på ett eget sätt haha, kanske ser förjävligt ut men orka bry sig :P
Måste köpa nya,, och jag hade inga säkerhetsnålar heller så jag fick ta vanliga nålar, svårt att förklara hur de vart men :P

Nu ska jag titta på tv en liten stund sen sova, ska till skolan imorgon så ska upp 06.45.
Hugo ska till dagis också, jag kom på att han har nog en vill-bara-äta-gott period..
Mr.Ronny har gett han kakor å skit å nu har Hugo fått en egen vilja och vill såklart hellre ha sånt än mat. :P
Men nu är det slut på det.
Efter lunch fick han inge ätbart alls förrän middagen runt 16, och då var han så pass hungrig så då åt han maten.
Är så svårt att veta hur man ska göra, man kan ju inte trycka in maten i munnen på han direkt så man får typ testa sig fram..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaha okej, min lillfis väger ca 3,5 kg så då får jag nog vänta.. haha..

2009-03-04 @ 21:51:00
URL: http://emeliejennetoft.blogg.se/
Postat av: jessica

svar: ja det tycker jag också :)



men naw en liten pluggt då ju :)

2009-03-04 @ 22:44:13
URL: http://jeessica.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback