Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hugobus

Hugo har börjat rynka på ögonbrynen på nåt sätt när man säger åt han,
ha nser så jäkla arg ut haha, men lika söt ändå :P
Sen helt plötsligt kommer ett stoort flin igen :)

Gud vad det händer nya saker hela tiden!
Man ser så tydligt när han lär sig nya saker :)
Det är annorlunda mot när han var yngre,
nu är det mer stora saker han lär sig, och ibland
undrar man vart dom små får sina hjärnor ifrån haha, för barn är så otroligt smarta om man jämför med vissa vuxna.
Och dom visar tydligt vad dom vill, viljan blir starkare och starkare och
nu måste man verkligen visa vem som är förälder :P

Det är så kul att prata med ens vänner som har jämngamla barn,
som Marlenes Lias,
han är bara 2 månader yngre än Hugo och man märker så tydligt att dom blir smartare och smartare,
snart slår dom säkert sina hjärnor ihop och spelar ut sina mammor direkt :P
Hoppas verkligen dom håller ihop som polare lång tid framöver :D
Jag vill då inte mista er, det känns som om jag & marlene har kommit varandra så nära nu,
hon är den enda jag berättar allt till, mina känslor om saker, problem i privatlivet,
hemligheter m.m.
I love you!

Och Helen, jag saknar dig! Varför syns vi så sällan? :(
Jag vet då att jag kommer gå och hälsa på er nu när snön å slasket försvinner,
så man kan gå utan att bli pissblöt om fötterna.
:)
Love you to!!


Nu ska jag se vad min buse gör,
senare ska vi handla lite, Hugo behöver regnkläder.

Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

sv: Ja alla gör ju det. istället för att hoppa på nån så fort man inte tycker lika kan man vell tänka inne i sitt huve att man inte tycker lika och sen gå vidare i livet utan att trycka ner nån så fort de inte passar en själv :P jag tycker du ska fortsätta skriva precis vad du tycker :)försök strunta i elaka kommentarerna. för de är din blogg där du skriver precis de du vill. och passar de inte folk är dom inte tvingade att läsa ;)

2009-03-20 @ 10:47:11
URL: http://angelicaasp.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback