Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Idag..

.. vart Hugo jätteledsen när jag lämnade han på dagis. :(
Han har blivit lite mammig nu när han har varit hemma & varit sjuk med mig.
Min lilla pojke.
Men det går över, är en period som alla barn måste gå igenom när dom börjar på dagis..
När dom börjar så tidigt som strax efter 1 års ålder så förstår dom inte riktigt vad som händer, att vi lämnar dom där.. sen kan dom helt plötsligt komma på att vi har gått och att dom är ensamma på dagis utan mamma & pappa.
Det gick då bättre än vad jag trodde iaf, jag har föreställt mig när detta skulle hända, jag trodde jag skulle börja böla jag också haha, men det gjorde jag inte. :)

2 killar från Mora strand kom hit igår och bytte kran i badrummet.
Man är van att det är gubbar som fixar sånt, men det var ett gammalt ragg HAHA, alltså en kille.
Lite pinsamt där måste jag erkänna. :P
Men de gick bra, och det är jätteskönt med en normal kran så man inte behöver tvätta ansiktet i en jättesvag stråle som ena stunden är kokhet och helt plötsligt iskall :P

Jaja, nu ska jag kolla facebook sen plugga massor..
har massor av arbeten som ska göras idag, imorgon ska vi träffa gruppen och göra grupparbete, och på
torsdag är det skola igen.

Vad ska du göra idag?

Föresten, det är sol ute och verkar bli fint väder idag, såå typiskt när man måste sitta inne och plugga :P


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback