Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Idag..

.. fyller jag 23 =)
Inget speciellt tycker jag, födelsedagar var roligt när man var barn.

Fick iaf ett halsband & rosor av Ronny, det tackar jag för :) Han har iaf tänk lite på mig ;)
Jag älskar ju rosor, eller ja blommor överhuvudtaget!

Har varit i skolan också, kort dag.. skönt de, måste städa & fixa massa inför när familjen kommer senare..
Marie i klassen fyller också idag, men hon fyller 27. :P

Jag har insett att jag är lite ung, men det tänker jag aldrig på, för jag har fanimej fått börja leva på allvar ända sen jag var liten,,
 alltså att leva som en vuxen & ta ansvar för allt..
Så jag känner mig som en 50 åring haha.
Och hunnit skaffa barn har jag gjort, jag är så glad att jag skaffade barn så tidigt som jag gjorde!
Jag har planerat att få alla mina barn innan jag blir 30.
Sen tycket jag man är för gammal.
Eller ja, närmar man sig 40 borde man inte skaffa, för barnets skull.
Och tänk vad roligt när barnen vuxit upp och man inte är en gammal tant själv, vad mycket man kan göra tillsammans då :)

Jaja, nu måste jag äta nån lunch.
tack för era kommentarer!!! :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen! =)=)=) Puss Anki

2009-03-12 @ 12:10:37
Postat av: Ida

För gammal vid 30?! Ohno... Kan jag inte hålla med om :)

2009-03-12 @ 12:28:01
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Sabina

Grattis på födelsedagen!!Hoppas du får en bra dag!!Kram

2009-03-12 @ 12:35:31
Postat av: Idalee

Jag vill åxå ha det där ''avklarat'' innan 30. Men sen handlar de ju mycke om hur mogen jag känner mej. Jag kanske står där sen som 40åring o fortfarande inte har nå barn för jag inte känt mej mogen :P

2009-03-12 @ 13:38:58
URL: http://gullgull.blogg.se/
Postat av: Madde

STORT GRATTIS från oss i venjan !

Hoppas att du får en bra dag !

Kraaaam !

2009-03-12 @ 15:16:52
Postat av: dorran

hej hej! jag gör som marlene skriver...Grattiz Grattiz

2009-03-12 @ 15:28:25
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/
Postat av: in

Ohh Grattis Vännen :)

Hoppas att du haft en kanon dag i övrigt

kramar

2009-03-12 @ 20:15:50
URL: http://pittkvist.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Jättegrattis! Hoppas din dag vart super duper!

2009-03-12 @ 20:59:45
Postat av: Rosie

Hej gumman. Jag är smäst på att kommentera alltså. Det är bara det att alla datorer som jag sitter vid bestämmer sig för att hata mig när jag väl ska kommentera en blogg. :O

Men nu ska jag se om jag lyckas skicka den här. ^^



GRATTIS i efterskott! :) Hoppas att du hade en bra födelsedag.

Nu ska jag fortsätta kolla vidare på jobb. (:



Puss

2009-03-13 @ 10:39:53
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: åsa

GRATTIS! =)

2009-03-13 @ 21:34:22

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback