Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nice

Pratade med Ronny när han hade rast,
han har pratat med chefen idag och det lät positivt om att få
komma tillbaka efter semestern i Juli. :)
Det går rätt bra för företaget nu så vi hoppas det håller i sig!
Och det med obetald semester, så har Ronny nog inarbetade dagar som blir semesterdagar, typ.
Tror vi. :P

Jag hoppas hoppas på båda! :)

Isåfall känns det såå bra, vi får veta mer i typ april.
Annars blir det soc.. kommer inte få nå jobb som läget är överallt just nu och jag kan ju inte heller få så många jobb. :S Längtar tills jag är klar med utbildningen så man har nåt att gå efter!

Man vill ju inte leva på soc, men har vi inget jobb så måste vi ju,
måste ha nånstans å bo, mat och när man har barn så måste man ju se till så vi har det.

Jag hoppas på att älsklingen får ha jobbet kvar!
:)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas det löser sig för er :)

2009-03-31 @ 21:40:12
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback