Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Oj oj.

God morgon!
Shit vilken dröm jag hade!
Jag minns inte riktigt allt, men det jag hade ett förhållande med nån och det var inte Ronny..
Vi skulle gifta oss och jag var sååååå lycklig. Gud vilken känsla det var.
Sen skulle jag va me i nån slags sångtävling, nåt sånt där stort, inge jävla idol :P
Och en minut innan jag skulle sjunga så dumpade han mig, haha.
Fy fan vad ledsen jag var, usch.
Men jag tog dom känslorna med när jag sjöng och vann hela tävlingen och sen
gick jag i min gamla klass igen (som jag gick i i selja skolan, dvs 1-5an..) Fast vi var i vår nuvarande ålder.
Haha.
Och alla tyckte att jag var såå bra och alla var så snälla, jag var såå omtyckt.
Men fy vilka känslor , såå otroligt ledsen över att ha blivit dumpad av min man och sen så otroligt glad över att vinna,,

Jag  vaknade upp med världens splittrade känslor :P
Och det kändes såå verkligt.

Lite svårt att förklara här men, det var så mysko.

Ibland hatar jag att drömma, jag drömmer jämt så verkligt och om sånt som bara gör mig
helt förvirrad över "mitt riktiga" liv.

Jag minns inte vem min blivande man var, men jag vet att det var nån i vår vänskapskrets.
Stört.

Undrar vad det betyder?..

Ronny om du läser detta inlägg så hoppas jag att du vet att man faktiskt inte kan rå för vad man drömmer!
;P


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback