Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ork

Jag kan ju säga att det inte blir nåt festande ikväll iaf :P
Har inte varit sugen alls på det idag,,
så då sparar jag öl & ork tills nästa helg istället då jag & syster ska ut :)
Inte för att krogarna här är så värst roliga, men man har ju inte roligare än vad man gör sig
och jag & syster brukar oftast ha kul tillsammans :D

Måste hälsa på min kära bror Andreas & Kerstin nån dag också, var längesen.
Men tyvärr  blir det lätt så när dom jobbar /pluggar, vi jobbar /pluggar och man
har liksom sina egna liv.
Idag fyller lillebror Anders 15 år också! Grattis till dig, fast det har jag redan sagt ;)

Nu när jag tittat på lite foton,
åh vad jag saknar mina vänner som inte bor i mora!!
Synd att man ses så sällan :(
Anki är min absolut närmsta vän, (låtsassyster eftersom hennes pappa är min styvpappa)
hon ska hit på torsdag (hon bor ju i askersund) , men hon tar med sig en kompis och eftersom det vart lite kort varsel så har jag massor planerat så jag vetifan om vi hinner ses. :(
Det är synd att dagarna har så få timmar ibland alltså!

Tur att jag har Marlene så nära iaf, tänk vilken skillnad det blivit bara pga att vi går samma utbildning.
Förut sågs vi ju aldrig fast vi bodde så nära varandra. :S
Det blir lätt så när man har sina egna liv  & alla måsten som ska göras.
Men nu när vi pluggar tillsammans så ses vi iaf en gång i veckan :D
Och Hugo & Lias går på dagis tillsammans, olika avdelningar, men dom leker med varandra ändå,
och det tycker jag är kul eftersom det är så få månader mellan dom :D

Och gud va skönt det blir nu när slasket & snön försvinner!
Då kan man ta rediga långpromenader utan att tänka på om Hugo fryser / svettas,
att jag blir dyngsur om fötterna, byxorna m.m.
Är ju inte så trevligt att gå hem till nån och när man kommer fram har man plaskblöta fötter och nederdelen av byxorna *fniss* haha.

Jaja, nu ska jag busa med min son i ca 45 min tills han kommer vilja sova.
Förut lade vi han 20, men nu för tiden blir han jättetrött & gnällig redan 18.30.
Och för det mesta så sover han hela natten också,
lite jobbigt är det ju när han varit så förkyld och när han har haft ont pga. tänderna,
men annars går det bra heela natten :D

Mammas älskling! <3



Idag hos farfar, han tycker ju sopar är så roliga :P
Och dammsugare, och moppen,,
han har väl sett mig i mina städ-mani-perioder :P




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback