Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Remember this!

Igår fick vi en lapp hem från Mora Strand.
På torsdag ska dom stänga av vattnet här på hallonstigen & odonstigen,
10-14,
vi går i skolan då, men jag kanske hinner hem innan det öppnas igen.
Men va fan tänk om man är hemma en sån dag, vad gör man då om man måste på toa?
Jag måste på toa och göra nummer 1 säkert 2-3 ggr på dom fyra timmarna.
Haha.

Och ikväll ska man stänga av all el kl 20.30, tror jag.
Vet inte hur länge man ska ha de av, men alla ska typ göra det för att göra nåt gott mot klimatet.
Hmm.

Ja, undrar hur många som verkligen gör det..
Ska du det?

Jag kanske ska, beror vad det är på tv just då  ;) hehe.




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback