Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Skojjigt

Kom hem för nån timme sen..
Var kul å se lanseringen eller va de hette :)
Vi köpte lotter, och både jag och mamma vann, och man fick gå fram framför alla människor och välja en grej,
fy fan jag HATAR att gå framför folk :P
Man bara känner att det börjar pirra och knäna typ ska vika sig haha,
fy fan.
Men jag överlevde och valde en flaska med doftolja + strån :)
Passar perfekt att ha i tvättstugan där skötbordet är och då kanske "doften" av blöjor inte är lika stark som den kan va ibland :P

När jag kom hem så hade pappa Ronny badat Hugo och lagt han,
innan vi åkte så kom mamma in hit en sväng, när hon skulle gå på toa vart han jätteledsen,
han blir ledsen när alla går iväg,, så han verkar inte bara va mammig,,
kanske har nån period där han behöver extra närhet eller nåt?
Är så svårt att veta,, men att finnas där för han är nog det bästa iaf :D + en lagom dos av dagis och träffa andra människor.

Just nu är det Two and a half men på tv,, det är ju så kul ! :D

Hej så länge


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback