Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Urk

Har nyss lagt Hugo, sötisen var så trött, han tittade på barnprogram men vart lite trött och lade sig med sin älskade kudde på golvet och tittade på tvn.
Så han fick lite alvedon och sen välling & nanna i sin sköna säng :)
Hugo älskar alvedon haha, alla andra verkar tycka det är äckligt men inte Hugo :P

Jag är också dötrött,, vet inte om det är nåt på gång hos mig också, och  Ronny,, vi har haft ont i halsen vi också..
men det återstår att se vad som händer.

Ska se på lite tv, sen sova tidigt ikväll.

Hoppas man är piggare imorgon. :)
todiloo.

Kommentarer
Postat av: jessica

får alvedon i tablett eller hur får han? haha jag hatar alvedon, smaken och allt usch! Han gillar alltså det? :P hihi

SV: ja det kommer att bli riktigt spännande med operationen, läskigt för de ska vara och köra med laser i ögonen, det är lite läskigt tycker jag.

ja hon är så himla snygg! Hon har tuttar och kurvor, tyvärr inte på den bilden men annars har hon ju det, och i hennes show så pratar de om allt om kroppen och självförtoende, mode osv. ÄLSKA!! :) <3

2009-03-03 @ 07:20:06
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback