Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yeahyeah

Guess what?! :)
Hugo äter igen!
I förrgår åt han makaroner & korv, igår strips & så prövade vi då med en burk mat,
vi har fått slänga såå många under dom här veckorna så det har fan gått åt pengar.
Och han åt hela burken, det var en stor burk också! :)
Det har han inte ätit på 2 veckor.
Så skönt!
Och imorse åt han nästan en hel macka & massa a-fil.
Så nu hoppas jag att han är bra i halsen.
Och såklart, eftersom magen fick i sig massa mat nu så kom det ur väärldens bajshög :P
Luktade inte godis haha.

Nu hoppas jag han är såhär, för då är han frisk och kan gå till dagis på måndag så mamma Nina kan plugga lite ;)

Och föresten, han har börjat dra omkring på köksstolarna nu, så att han kommer upp till hyllor, kylskåp (magneterna är roliga) , diskbänken, m.m.
Man kan inte ha nånting ifred just nu, är värre än nånsin haha.
Men han måste ju få försöka och undersöka lite, sen blir det Ajabaja igen.

Jag har alltid diskhjälp nu för tiden iaf ;) Och samtidigt är det lika bra att torka golvet för det blir vatten i heela köket.
Busunge!

Jaja, nu ska jag grejsa lite.
Hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback