Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

ZzzZzz

Nu har lille Hugobus somnat, jag hoppas han sover hela natten!!
Jag ska lägga mig tidigt, fick ju knappt sova nåt inatt och att ta hand om en sjukling tar på krafterna..
Han mår lite bättre iaf, mindre feber och inge magsjuka på ett tag,,
men jätteförkyld..

Imorgon ska jag på fest igen :)
Har varit mycket nu den senaste månaden.
Men det känns så skönt att jag har blivit lite mer social igen,
under graviditeten och hugos första år var jag ju mer eller mindre ensam..
och då sitter man där sen i sitt skal..
men nu har jag kommit ur de & fått lite mer vänner :)
Det blir ju faktiskt så för dom flesta nyblivna föräldrarna, det "varnade" mvc tanten mig för,,
ganska logiskt, man kan ju inte drälla runt som man gjorde förr haha.

Men jag är nöjd om jag är lite mittemellan,, inte ensam men ändå ha lite ensamtid kvar =)
Så imorrn ska jag va full, och sen blir det nog lugnt några veckor,,
tänke ha lite fest nästa helg eftersom jag fyller år torsdag 12 mars,
men näe festar jag den här helgen får de bli lugnt nästa..

Jaja, puss



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback