Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Blä.

Fy sjutton hur dåligt jag har mått idag på eftermiddagen.
Helt slut, orkar knappt lyfta armarna. Hjärtklappning, svimfärdig, helt koma i hjärnan.
Skitjobbigt.
Får jag inte hjälp på vårdcentralen imorrn så tänker jag åka in på akuten och överdriva,
jag orkar inte må dåligt längre.
Överdriver man inte får man fan ingen hjälp av sjukvården nu för tiden.

Ronny och Hugo målade med vattenfärger idag, Hugo var såå fin efteråt :D
Lite prickig / fläckig i ansiktet. :)
Försökte ta kort men han vill väl inte sitta still, buse :P

Ne nu ska jag se på tv.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Helen

heej.. vi e hemma i färnäs nu=) hihi.. Puss

2009-05-03 @ 20:03:37
URL: http://helenlindh.blogg.se/
Postat av: Marit

Hej hopp :) Här mår man bra.. Nu iaf.. Varit mycket nu på sistone... Hur äre själv? Näe har inte fått nå sms av dej.. Men mitt nr är 004796681775.. Så äre de du har så får du skicka om de.. Har inte haft pengar poå mobilen på typ en vecka.. Orka fylla på den :D.. MEn har gjprt de nu iaf..

Hur lever livet mer er? Pluggar och står i? Kram

2009-05-04 @ 00:30:41
URL: http://marithansson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback