Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Cute.

Har precis skickat sms med Madde,
Om 2 veckor är missen klar för flytt :D
Gud va kul det ska bli med en liten misse till :)
Tic & Svartis kommer säkert ta det jättebra, dom är så snälla :)
Ska iaf bli spännande att se Hugo när han ser en lite mindre misse än vad han är van vid.


Mammsen åkte nyss, vi tog en liten fika här hemma och pratade massa strunt,
skönt att kunna göra det ibland.
Om karlar, m.m. :P

Nu ska jag diska lite innan Hugo ska hem från dagis.
Sen imorgon är det inge dagis och då ska vi bara mysa & leka hela dagen :)
Har funderat lite varför han ska gå på dagis nu egentligen, jag har ju inget jobb..

Men sen kom jag på att det är ju faktiskt jättebra att gå på dagis,
få vara social med så många andra barn, att lära sig allt,
att lära sig att man ska tänka på andra och inte bara sig själv, utvecklas,
träffa andra människor
m.m. :)
Han tycker det är så kul att vara där och leka med sina kompisar :)
Vem vet han kanske är värsta polare med nån av dom om 15 år :P



Kissemissbebisarna :)


En bestämd Hugo :P
Ni ska bara veta vad trotsig han är ibland,
tur att man har lite vett och vet hur man ska hantera det.
(är faktiskt en fördel att ha vuxit upp med 5 småsyskon)
Är inte lätt alla gånger, och trotsåldern har nog precis börjat,,
men ju mer bestämd man är nu desto lättare kommer det ju va
när han är i nästa trotsålder..
Som imorse, han vart arg och slog mig i ansiktet,
då vart jag arg och sa åt han på skarpen,
då vart han så sur och vart sådär fjantledsen så
att han vill att man ska tycka synd om han :P
men än så länge är mamma smartare än sonen ;)

Min lilla älskling :)


Kommentarer
Postat av: maarianordstrom

söta kattungar söt hugo! :)

2009-05-28 @ 16:00:36
URL: http://subsequently.blogg.se/
Postat av: johanna

skärmkebbor i bloggen idag.. vad tycks om dem?

2009-05-28 @ 17:13:05
URL: http://liveforfashion.blogg.se/
Postat av: Lisa

Oh vilka söta kattungar :)

2009-05-29 @ 09:26:44
URL: http://fliza83.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback