Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=D

Emma, Tack för kommentarerna!! Nu vart jag på bättre humör än vad jag var på innan :)
Föresten, du borde göra en blogg!! Så jag kan hänga med lite i ditt liv också :D
KRAAM VÄNNEN

---------------------------------------------------

Hämtade Hugo vid 14, då sa dom att vi skulle ändra tiderna eftersom Hugo inte ville sova prick 12..
men klart han inte vill det första dagen han är där på länge,,
han vill väl va uppe och leka då istället. :P

Men dom mena att nästa vecka så ska han gå 8.45-11.45.
Det blir ju bara krångligt då,,
då ska han äta där, sen hem och sova,, han kommer ju bli pigg när han åker hem,
och inte vilja sova när han kommit hem,,
Jag känner ju mitt barn, så jag vet hur han brukar göra..

jag tror att han somnar bättre sen, efter några dagar då han har vant sig vid dagis och alla barn å sådär igen.
Men men, dom bestämmer väl antar jag ..


Just nu sitter jag på golvet, Hugo går omkring och leker med allt..
jag ska väl snart göra lite mat,,

Men idag när Hugo var på dagis så hann jag då med massor,
städa och skura och greja så nu är det fräscht igen :)

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihih nej, vissa passar bättre i blont! :))

missa inte min tävling det enda du behöver göra är att lägga till mig på bloglovin och sen säga till när du gjort då är du med i min tävling om att bli veckans blogg! :))

2009-05-12 @ 16:09:58
URL: http://amandasvenssson.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, det var skönt :)

2009-05-12 @ 17:48:26
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback