Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=D

Det är riktigt roligt att logga in här nu när jag har fått så många fina kommentarer :D
Tack allihopa!

Nu har jag bestämt mig till 100 % och nu ska jag kontakta Pia i skolan och
Inger på praktiken och säga att jag inte fortsätter.
Vet inte vilken jag annars ska prata med..
men Pia brukar veta när man undrar nåt :)

Ronny och Hugo gick iväg en sväng, handla lite mat,,
jag orkar inte gå, blir helt snurrig i bollen av medicinen.
Så det är väl lika bra att ta det helt lugnt och bli frisk och kry :)

Imorgon är det dop också, Ronny och Hugo är bjudna men inte jag.
Men jag bryr mig faktiskt inte, jag vill inte dit iaf.
Bara för att det var ett missförstånd så vart det världens grej typ,
men jag har då försökt och förklarat flera gånger hur det ligger till,
så då är det inte nåt mer jag kan göra.
Då får det vara som det är.

Nu ska jag titta på en film tror jag.
Puss

Kommentarer
Postat av: Ammie

jaa de e super skönt att få komma ifrån mora lite!

ladda baterierna :p..

jaa hade varit super skoj o plugga tillsammans nångång..roligare när man e 2 =) kan man stötta varandra o så!

nånting hittar vi på :D

självklart ska vi ses när jag kommer hem :D

kanske kan festa lite nästa helg om du är kry?? :D





Puss o Kram gumman <3

2009-05-08 @ 15:14:38
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: Marit

Jo de är bra med dem peppar peppar.. Hur äre med din familj då? Kram

2009-05-09 @ 09:41:58
URL: http://marithansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det här med avhopp..måste bara varna för csn, dom kan vara kinkiga. Vill du plugga vidare sen och dom ser att du tagit lån men ej fått godkänt då blir det stopp. Så det smartaste skulle vara att gå terminen ut för att undvika krångligheter med dom.

2009-05-09 @ 10:53:14

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback