Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Efter regn..

.. kommer solsken.
Idag är det fint väder ute. :)
Men jag orkar inte vara ute nåt..
mår likadant än, men jag antar att det tar några dagar innan medicinen börjar fungera.

Just nu sover Hugo, han hostar lite mindre nu iaf och det är så skönt :)
Imorse åt han till och med en hel smörgås till frukost, det har han inte gjort på veckor.

Det är Oprah på tv, massa söta djur är med :)
Åh jag skulle vilja ha en liten hund :)
Men just nu har jag inte tid eller ork för det.
Just nu visar dom en liten chihuahua, väger endast 480 g eller va de va,
gud va gulligt!
En sån kanske man skulle haft, haha det skulle se kul ut, en sån är nog mindre än mina katter :P



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad bra att Hugo åt en hel smörgås! =) Då är han ju på bättringsvägen iaf. Skönt att ni har fått medicin, hoppas den börjar verka snart!

Saknar er! Stora kramar!

2009-05-07 @ 19:33:56

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback