Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Mors dag idag!
Och det är såå fint väder, på vår framsida i solen är det 30 grader,
så skönt att sitta där och steka :)
Sen ska vi till mammsen :)
Kom precis på att jag måste slå in hennes present.

Och det har brunnit här i mora inatt, en 23 årig kille dog,,
jag blir så nervös varje gång det är nån i min ålder ifall jag känner han/hon. :S
Mora är inte stort liksom.
Men man lär väl få höra snart vem det var.
usch vad mycket hemskt som händer hela tiden!!
Det är så många bekanta som har dött bara dom senaste 2 månaderna,,
förra veckan var det min mors vänninas karl, dom var på semester på mallorca och han dog i sömnen,,
gud vad hemskt, vilken kul semester, not. :(
Man vet inte riktigt hur man ska hantera allt,
eftersom det är "bara bekanta",,
ska man gråta? eller inte göra nåt?
hade det varit nån som man har lite närmre kontakt med så är det ju en självklarhet,,
men annars vet man inte hur man ska göra riktigt..

ääh flumm,,,
men men,,
puss & hej,

Kommentarer
Postat av: Rosie

Gumman, allt är bra med mig iallafall. Vaknade nyss, så jag har sovit riktigt tungt.



Hoppas att det är bra med dig. ^^

Puss

2009-05-31 @ 13:56:48
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: åsa

jag har ganska lätt å komma ihåg folk! ;) våran blir 5månader 4juni.:)

2009-05-31 @ 17:31:40
URL: http://aerikes.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback