Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fy F*n

Igår fick jag ett sånt där fruktansvärt migränanfall.
Jag håller nästan på å dör när jag har så ont. :S
På måndag SKA jag ringa sjukhuset, måste få hjälp med detta nu.
Jag brukar tåla smärta rätt bra, men när det blir sådär så pallar jag fan inte.
Tänkte åka på akuten igår, men eftersom det var valborg och antagligen massa fyllon på akuten så
struntade jag i det, hade aldrig klarat av att sitta där och vänta med massa fulla människor.

Några jag beundrar är dom som föder barn utan nån smärtlindring alls,
det är ju jätteduktigt gjort!! Kusin Linda hade inget, jag tycker det var jätteduktigt!
Jag hade lustgas, utan den hade jag inte klarat att föda barn haha.
:P
Men det där är så olika.. vissa måste ju ha allt möjligt när dom bara är öppna nån få centimeter,
jag klarade mig utan nåt alls tills jag var öppen 8 cm.

Men jag har ju alltid ont i min kropp så jag är väl van vid smärta helt enkelt.


Apropå fyllon,,
nu har Ronny varit nykter i 5 månader. Så duktig!
Det kunde man inte tro för nåt år sen, då var det ju bara ÖL ÖL ÖL, åka bil, party,
som snurrade i hans huvud.
Men nu när han har tagit leverprover så har han nog insett att det inte är så jäkla kul att supa hela tiden. ( dvs han blev vuxen han också :P )
Nu har han tagit alla prov, ska på ett läkarbesök och få ett läkarintyg,
sen ska han ta körkort.
Jag funderar på att OM vi har råd i höst, så ska jag också ta körkort samtidigt.
Kommer va mycket enklare om man kan plugga tillsammans, stötta varandra å sånt.
Jag kommer nog aldrig bry mig om att ta körkort annars hehe,
jag klarar mig så bra utan och behöver inget..
men om vi har råd så ska jag passa på att ta det samtidigt som Ronny.

Nu när vi bor så centralt så är det bara att gå dit man ska, eller åka buss,,
jag kommer nog aldrig mer i mitt liv bo utanför centrum,
alltså ute i nån by..
jag har bott i världens tråkigaste by, Selja, i nästan hela min uppväxt,
och aldrig mer :P
Ska jag köpa hus så ska det vara i närheten av centrum,,
men om det är i Mora eller inte får vi se,
alla klagar på att mora är så tråkigt,,
men har man barn & inte vill festa hela tiden så duger Mora gott och väl.
Jag trivs som vi har det just nu.
Hade jag inte haft barn kanske jag hade vela bott på nåt ställe där det
händer mer grejer,,
men man kan ju inte leva så så länge heller :P

I höstas pratade vi om att flytta ifrån mora,
men nu känns det inte så viktigt.
Men vi får se i framtiden!

Nu vart det ett långt inlägg :P
Orkade ni läsa allt är ni duktiga haha.

Föresten, vi skulle till Rättviks marknad idag med Ronnys pappa,
men han va full igår så de blir inget.
Men det gör inget, jag missar gärna marknaden.
Är bara skrot där iaf, äckligt marknadsgodis, strumpor, korv :P
Orka trängas bland alla folk också,, nee inte när vi har barnvagn..

Äh, Puss & Hej

Kommentarer
Postat av: Ida

Hemskt med migrän :( Jag ska på måndag och titta på mitt huvud i en sån där maskin för att se vad det kan vara för fel... De har iaf lyssnat på mig och gett mig migränmedicin!

2009-05-02 @ 11:31:11
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback