Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God morgon!

Vilken lång natt det var..
natten till igår kunde jag inte sova så jag sov väl 2-3 timmar då,
så igår slocknade jag ganska fort efter Cityakuten,,
Sen vaknade jag vid 02 och var jättepigg,, det kändes som att jag hade sovit i massa timmar,,
så jobbigt när det är så, och så ska man försöka somna om för man kan ju inte gå upp kl 02 på natten :P
Sen när Ronny gick upp vid 06 så gick jag också upp..
Tänkte sätta mig och betala räkningarna i lugn och ro för Hugo brukar ju vakna vid 8.
Mm visst,, katterna skulle såklart busa just då, typ 6.30,, och dom fick ju lov att busa i Hugos nya tält som är i hans rum, så Hugo vaknade ju såklart :P
Så då var den lugna stunden borta.
Är ju inte så lätt att sitta vid datorn när Hugo är med, han  "råkar" jämt trycka på snabbknappen som stänger av datorn :P
Buse. :P

Sen gick tiden jäättesakta innan vi skulle gå till dagis,,
jag hatar att vänta sådär..
och när jag väntar så blir jag jämt så trött,,
så nu känner jag mig helt koma :P

Mamma blev sjukskriven igår eftersom när halva ansiktet är förlamat så får man ju endel
biverkningar..
så hon kommer hit en sväng nu på förmiddagen. :)
Ska nog åka och kolla på färg, jag är såå sugen på att måla om i sovrummet!
Där inne blir jag aldrig nöjd vad jag än gör och hur jag än möblerar & dekorerar,
så jag tror fan att det behövs en annan färg på väggen,
då passar allt annat in mer utan att det ska se så rörigt ut.
Jag vill ha mörka tapeter,, typ brunvinrödsvartgrå hehe..
svårt att förklara men jag ser färgen framför mig i mitt huvud..

Nu ska jag slänga igång en tvätt med handdukar,,
ser ut att bli bra väder så då kan jag hänga ut det så torkar det snabbt :)

Hej Hej.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback